neděle 6. března 2016

Můj první nákup na Aliexpressu

Tak jsem se konečně rozhoupala a píšu článek o mém prvním nákupu z Číny
Aliexpress se stal v mém okolí velmi populárním a tak jsem hned běžela do banky zřídit si vše pro internetové bankovnictví a platby do zahraničí, abych mohla ukojit své touhy po laciných cetkách za pár kaček.
Asi všichni víte, co vlastně Aliexpress je, ale pro laiky mohu doplnit, že je to souhrn čínských obchodníků na jednom místě.
Ze začátku jsem měla trošku vítr z DHP a proclení, ale teď už strach nemám a objednávat o 106.


Hodně velkým lákadlem na tomto serveru byla pro mě tato kosmetická taštička, která mě vyšla cca na 40 korun. Je taková obyčejná ale hodně prostorná, což se mi hodí obzvlášť teď, kdy moje závislost na kosmetice stoupá. Mám ji také v růžové barvě, kterou momentálně používám.


Na fotce je vidět, že už je taková otahaná a trochu pomačkaná, ale já si ji stejně nemůžu vynachválit. 
Za ty peníze!!

Dále mě oslnily hodinky zn. Geneva. Nakoupila jsem si jich hned několik, ale nejvíce mě zaujaly právě tyto, které nyní věrně nosím. Každé hodinky byly cca za 50 korun, což je supr cena. Řemínek není zrovna nejkvalitnější, ale nosit se dají a fungují, což je hlavní.


Dál jsem si objednala houbičky na nehty za cca 20 korun. Ještě jsem si s nimi moc nevyhrála, ale pro ukázku vám ukážu můj černofialový experiment.


Jako podkladový lak jsem použila perleťově fialovou a poté jsem si na houbičku nanesla černý lak s naťupkala jsem si zvolený vzor. Bohužel černý lak nebyl zrovna z nejkvalitnějších a tak se mi druhý den černá část nehtu sloupala a lak po této skvělé zkušenosti letěl do koše.

A jako poslední vám ukážu mojí peněženku, kterou mám už teda dost zaskladněnou.
Už si přesně nepamatuji, kolik stála, ale odhaduji asi kolem 150-200 korun. 


Peněženka mi naprosto vyhovuje. Má místo pro 8 kartiček, 2 zvláštní přihrádky na kraji, do kterých není vidět, 2 obyčejné přihrádky a jedna na zip.


A toto už je vše z mého prvního nákupu. Určitě se na Aliexpress vrátím, a tak se můžete těšit na další článek či recenzi o čínských produktech.

Žádné komentáře:

Okomentovat