středa 13. července 2016

Samoopalovací pěna Avon

V tomto článku bych chtěla popsat svou první zkušenost se samoopalovací pěnou od značky Avon, která byla taktéž mým prvním produktem se samoopalovacím účinkem.
Pěnu jsem si zakoupila ze zvědavosti a zároveň také z lenosti ležet dlouhé hodiny na sluníčku neboť již tento víkend se bude mamina vdávat a já mám šaty ve kterých jsou mi vidět celé nohy. Stála mě zhruba 150 korun, což není málo ale ani moc.

Nejprve jsem trošičku pěny nanesla na předloktí, kde jsem chtěla zpozorovat intenzitu opálení a případné reakce mé pokožky. Jelikož výsledek na předloktí byl uspokojivý, rozhodla jsem se druhý den namazat si celé nohy.
Před aplikací pěny se doporučuje pokožku vyhladit peelingem. Poté co jsem si nohy "napeelingovala", vrhla jsem se na ten zázrak. Nohy jsem si natřela rovnoměrně, aby nedošlo k tvorbě fleků.
Po aplikaci jsem se snažila být co nejdéle bez kalhot - jelikož je léto tak to nebyl žádný problém. Již po 2 hodinách jsem si začala všímat změn a po 6 hodinách nohy dostaly už konečný vzhled.
Pleť se nebarví do oranžova ale do krásné přírodní hnědé, což dávám této pěně jako obrovské plus!!
Po této zkušenosti si chci doobjednat také samoopalovací mléko které je vhodné i pro obličej.

A co vy? Chodíte raději na sluníčko nebo přenecháte opalování trošce kosmetiky? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat