čtvrtek 26. ledna 2017

Nováčci #3

Drazí čtenáři,
ráda bych se s Vámi podělila o mé nové radosti ve sbírce dekorativní kosmetiky - konkrétně očních stínu.
Očním stínům v poslední době relativně propadám a to především v přírodní hnědé barvě a nyní i některým fialovým odstínům


Nejprve bych ráda zmínila paletky očních stínů od značky Trend it up, která je nyní nově v drogeriích  DM. První paletku s výběrem přírodních nude stínů jsem dostala od svého přítele a  byla j sem z ní nadmíru překvapená. Pigmentace je naprosto úžasná a to se týká i černého stínu, který jee mým prvním opravdu pigmentovaným černouškem. Je pravda, že stíny trošku práší, to jim ale za jejich využitelnost naprosto odpouštím. Jedná se o kombinaci matných i třpytivých stínů perfektně sladitelných pro běžné denní líčení a zároveň použitelných pro výraznější večerní líčení. Kdybych měla ocenit paletku hvězdičkami, asi bych uvažovala nad plným počtem. O poměru kvalita/cena se tu vůbec nedá povídat. Myslím si že za cca 140 korun lepší paletku velmi těžko seženete.

Nedávno jsem si koupila sestru této paletky s odstíny do fialova, neboť fialová se poslední dobou stala oblíbenou součástí mého líčení. Bohužel z této paletky už takové nadšení neproběhlo. Stíny jsou sice v nádherných odstínech, ale s pigmentací je to značně horší. Těžko se nanáší a na oku se dost slévají. Navíc obsahují zbytečně moc třpytek, které po chvíli opadají a já mám třpytivý celý obličej. Ráda dám této paletce ještě šanci v doprovodu fixačního spreje, avšak určitě to nebude paletka, po které bych sahala denně a s chutí.


Třetí a poslední paletkou je BrushArt Pro Makeup paletka, která obsahuje 20 očních stínů a 6 tvářenek. Koupila jsem si na akci za cca 130 korun, tudíž jsem od ní neočekávala příliš zázraky. O to více jsem byla z některých odstínů překvapená. Všechny obsahují drobné třpytky, které docela opadávají. Řekla bych, že tak každý druhý stín více práší, ale o to lepší má pigmentaci. Zbytek stínů se těžko nabírá a musí se pořádně navrstvit, aby byly na víčku dost výrazné. Celkový dojem není tak špatný, protože paletka obsahuje spoustu pěkných barviček, se kterými ráda experimentuji.


Posledním nováčkem mezi očními stíny je mono stín od značky Freedom, který jsem si koupila za pár korun v Pepcu. Nakonec se z něj stal konturovací pudr pro svou studeně hnědou barvičku. Pigmentace je fajn a jako kontura mi naprosto vyhovuje. 

To by bylo pro tento článek o očních stínech vše :) Jaké jsou Vaše oblíbené oční stíny a jaké barvy rády používáte?
Mája

1 komentář: