úterý 10. ledna 2017

Novoroční předsevzetí 2017

Zdravím všechny mé čtenáře!

Jsme na počátku roku 2017. Roku, který bude pro mě jeden z nejdůležitějších a to hned z několika hlavních důvodů - maturita, přijímací zkoušky na vysokou školu a založení domácnosti společně s mým přítelem. 

Ač toho teď budu mít docela hodně, chtěla bych si každou volnou chvíli nějak zpříjemnit. Jednou z činností pro uvolnění a relax mezi každodenním shonem a nekonečným kolotočem je pro mě především:

  • sledování seriálů (poslední dobou jsem si hodně oblíbila seriál Ohnivé kuře a nebo americký seriál Průměrňákovi), 
  • hraní her (počítačových i těch na mobilu) 
  • zkoušení kosmetiky (o čemž se s Vámi chci samozřejmě podělit)
V mém soukromém i kosmetickém světě došlo za poslední rok k tolika změnám, že mám nesmírnou chuť se o tom pořádně vypovídat a třeba tím i některé z Vás pomoci ve výběru produktu či pouze inspirovat. Také musím přiznat, že Vás potřebuji. Potřebuji slečny a paní stejné vášně, potřebuji Vaše názory, potřebuji Vaši přítomnost při mém snažení a Vaši podporu. Každá blogerka potřebuje cítit, že je důležitá a že její práci někdo oceňuje.

Mým předsevzetím je tedy zvládnout všechny výše zmíněné cíle, ale také věnovat se více tomuto blogu a Vám.

Děkuji všem, kteří se ke mě připojí a budou přítomni u možného rozkvětu mne i mého blogu.
Děkuji všem, kteří si přečetli tento článek.

Mája

2 komentáře: